marți, 7 martie 2023

Și azi, zi cu soare...

...numai bună de treabă. Mai ales că e ziua mea liberă, singura zi liberă, nu am absolut nici o îndatorire de nici un fel, sunt doar de capul meu.
Așa că am pus de răsaduri de Malabar și de lufe.
Am pus ridichi, un rând - că doar eu sunt amatoare de delicatesele-astea.
Am tuns cineraria și am pus câțiva butași cu pet, poate se prind, cine știe?

Broccoli s-a trezit să fructifice - a trecut iarna un singur fir, din 7. Este și nu este încurajator - depinde cum o iei.
Mă gândesc să mai pun și anul ăsta. Probabil, în zona noastră, nu au destul timp să rodească până vine sezonul rece, așa că poate ar merita să încerc altfel: să-i protejez peste iarnă și să sper că vor rodi în martie.


În altă ordine de idei, înfloresc stânjeneii Katharine Hodgkin.
Cât pe ce să rămân fără ei anul ăsta. Am pus niște pietroaie fix deasupra, noroc că am zărit nu știu cum un firicel de ceva care mi-a atras atenția și atunci mi-am dat seama!!! Am reparat instantaneu pozna și, după 2 zile, iată-i, flori și colți.

floarea

colții


*
Ca să fiu mai eficientă, m-am gândit așa: în fiecare zi, îmi stabilesc ceva de făcut, mult, puțin, depinde câte alte treburi, de altă natură decât grădina, am în ziua respectivă, și mă țin cu dinții de plan. Nu mă mai uit în jur, ca să mă las abstrasă de alte chestii.
Așadar, pentru mâine:
- de întors compostul;
- de tuns trandafirii de pe arcadă și cei de pe marginea cărării;
- de pus câteva semințe de cicoare Fine de Louviers, muguri de broccoli și o tavă de alveole cu semințe de bunch onions.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu