vineri, 24 martie 2023

Semănături și multă alergătură

Că tot am livada plină de mangold, am pus azi, disciplinat, două rânduri de mangold roșu și respectiv mangold alb-gălbui (portocaliu nu am, într-o vreme îmi doream, dar, cum gustul nu diferă d ela culoare la culoare, m-am potolit).

Am pus iar kale, varietățile care nu s-au înghesuit să iasă. Am plantat în aceleași alveole, peste ceea ce deja pusesem și nu a binevoit să germineze.

Udă ridichile, udă bobul, mai scoate niște megasurplus de untișor și, iaca!, ziua-i pe sfârșite, pfff...

***

Porumbarul (plantat în 2019) e plin de flori - oare putem spera că o să avem porumbe anul ăsta?
Că lobodă sigur o să avem!




***

Și joggingul de prin curte cu plantele-n mână ca să le găsesc locul, și genuflexiunile făcute pe seară cu lopățica-n mână și stropitoarea la îndemână.
Eremurus Cleopatra, iris ensata dinner plate tiramisu, iris ensata katy mendez, iris sibirica kaboom, lalele triumph pink twist, crini (Thalissa, Flore Pleno, Elusive, Aisha, Lady Alice).




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu