miercuri, 2 mai 2018

Vizitatorul

Printre tufele de mangold, un arici

6 comentarii:

  1. Ooo !!! Dragutul.

    Sanda

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, e tare simpatic
      am mai primit vizite de-astea si vara trecuta :)

      Ștergere
  2. Ooo, ce dragut este ! Tine-l in gradina cat poti de mult ca-i de mare folos.
    Si mie mi-ar trebui unul. Tocmai ce-am descoperit ca am niste limacsi in gradina. Atazi ma voi opri sa cumpar cateva capcane in care voi pune bere. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea am cum sa-l retin. :)
      Dar vara trecuta au venit multi arici, sper ca si acum va fi la fel.

      Ștergere
    2. Atunci e foarte bine. Sigur te vor vizita si anul acesta. Dragii de ei !

      Ștergere
    3. Da, aproape în fiecare seară văd câte unul. :)

      Ștergere