luni, 21 mai 2018

Ce am mai semănat/plantat

Azi am mai pus:

- varză de Buzău (răsad foarte frumos, cam 25 de fire, de la Nico)
- cicoare (încă o încercare, după prima, ratată)
- dovlecei aurii (2 cuiburi)
- 2 fire de roşii portocalii măricele (de la Geta Selescu)
- gulii White Vienna (de la Vasi)
-cele 3 soiuri de mazăre despre care am scris separat (pentru care va trebui să construiesc susţinere)
- fasole mung despre care am scris tot separat (la fel, are nevoie de susţinere)

Şi o nouă febleţe - pătlagina cu frunza îngustă (Plantago lanceolata)

...cu Petrică în planul doi :)

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Da, Dani. Variat, colorat şi amestecat. Iar eu nu mă îndur să rup mai nimic.
      Anul ăsta, m-a invadat mărarul în căpşuni, de exemplu.
      Va trebui totuşi să-l scot înainte de a ajunge la faza de seminţe, pentru că altfel, la anul, toată grădina va fi plantaţie de mărar. :)

      Ștergere