joi, 11 mai 2017

După ploi

La capătul celor câteva zile de ploi persistente, plantele arată bine, au supravieţuit cu bine.
Roşiile mici sunt toate întregi. Roşiile mari (trei fire, de la Ani) au flori. Azi, pe seară, le-am muşuroit, le-am pus araci, le-am udat.
Surpriza a fost că pe locul pe care anul trecut au fost roşii sălbatice, acum au încolţit seminţele rămase de astă-toamnă. Răsadul are cam zece centimetri.
Dovlecii, dovleceii, castraveţii sunt ok.
Azi am mai plantat roşii, ardei iute moderat, cârciumărese (companion universal).
Şi am pregătit soluţia pentru stropit plantele, aflată de la prietenele de grădină de pe FB - un pahar mare de zahăr, 20 g drojdie uscată, 6 litri apă, se lasă la dospit 10 zile, apoi se pune un pahar la 10 litri de apă.

Mâine schimb folia de plastic cu o bucată de pânză/tifon

3 comentarii:

  1. Incepe distractia cu rosiile :) Nu stiam de reteta cu zahar si drojdie. Ia spune-ne cum o folosesti. Cum stropesti si la cate zile ? Si la ce ajuta ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar că distracţie, Dani! :)
      După ce fermentează 10 zile, se pune un pahar de asemenea lichid într-o găleată de apă de 10 litri.
      Trebuie să mă informez să văd la cât timp se repetă operaţiunea.
      Se pare că stimulează creşterea şi întăreşte imunitatea plantei.

      Ștergere
  2. Soluţia cu lapte am folosit-o şi eu anul trecut, cu rezultate destul de bune.
    Totuşi mi s-a părut că nu e suficientă. Cred că e eficientă în combinaţie cu altele.
    Spor şi ţie, Luiza!

    RăspundețiȘtergere