duminică, 28 mai 2017

Din nou despre castraveţi... şi nu numai

Azi am reuşit să fac suportul pentru castraveţi şi să leg câţiva cu sfoară.
Nu am putut să nu observ că toţi castraveţii s-au însănătoşit după ce i-am stropit cu "braga" pe care am făcut-o cu ceva timp în urmă din drojdie, zahăr şi apă, lăsată la fermentat 10 zile. Este foarte eficientă.


***
În altă ordine de idei, dar tot în spirit gospodăresc, azi am umplut borşul.
Cum nu aveam huşte, am ales reţeta cu drojdie:
https://pofta-buna.com/cum-se-umple-borsul-de-putina/

***
Din maceratul de pătlagină şi ştevie, am diluat un pic şi am stropit busuiocul, care, inexplicabil, a rămas atât de pitic! Am plantat seminţele la început de aprilie, m-am bucurat că au ieşit, dar de-atunci creşte foarte lent.



2 comentarii:

  1. Inca n-am facut solutia ta cu zahar si drojdie, dar trebuie sa o pun la fermentat subito, ca sa stropesc rosiile ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic că e foarte bună, o s-o mai fac.
      Dacă reuşeşti să o foloseşti, să-mi spui, te rog, dacă are efectul scontat.

      Ștergere