duminică, 21 mai 2017

Al doilea bujor arbustiv - Kinkaku



6 comentarii:

  1. Minune! Este frumos de zici ca nu-i adevarat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anuk trecut, nu a înflorit. Iar anul ăsta, când l-am văzut, am încremenit că nu-mi venea să cred.
      Şi văd că floarea durează foarte multe zile - spre deosebire de celălalt, roz, care şi el e frumos, dar e mai vremelnic:
      http://celepatruanotimpuri.blogspot.ro/2017/05/bujor-arbustiv.html
      Mulţam pentru vizită, Iulia.

      Ștergere
  2. Gura casca, asa am ramas cand am deschis pagina ta azi ! Nici ca am mai vazut un bujor atat de spectaculos ! Ca o garoafa enorma. Sa-ti traiasca si sa-ti infloreasca ani multi de-acum incolo !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, exact aşa este, ca o garoafă enormă. :)
      Mulţumesc mult.

      Ștergere
  3. o, ce bujor bogat ! minunat ! cred că văd prima oară la tine aşa ceva !
    pupic şi multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere