joi, 2 noiembrie 2023

D'ale toamnei târzii

În sfârșit, s-a copt și ultima serie de struguri.
Sunt struguri tămâioși, buni de nu se poate, dar se coc tare târziu.
Din prima serie am mâncat și am făcut și un pic de must.
Seria a doua, ultima, va fi pentru mâncat ca atare.

Nucul nostru a fost sărăcuț anul ăsta. Dar am căpătat nuci de la N. și de la vecina, așa că ne-am scos cumva. :)
Le-am lăsat la uscat, acum sunt gata de pus în săculeț, pentru iarnă. (Mi-e cam dor de un tort cu cremă de nuci.)

Și, incredibil, mai găsim smochine.
[Au început să producă și smochinii mici, care fac fructe negre cu miez roșu și aromă ca de vermut (așa mi s-a părut mie :))) ), căpătați acum 2 ani de la vecinul Titi - domnul Surdu, cum îi zice mamarea, crezând că așa îl cheamă, deși eu nu i-am spus asta, ci doar că nu aude bine și că poartă aparat auditiv. Dar așa e la telefonul fără fir... nu auzi ce zice cel de lângă tine, ci auzi ce înțelegi tu... Cu toții suntem mai mult sau mai puțin surzi. :) ]

tămâioși de Șocariciu




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu