marți, 17 mai 2022

Mâine se anunță ploaie...

...dar tot am udat un pic grădina în seara asta.

- Fasolea dă semne că răsare, nu puteam să nu-i mai dau câțiva stropi de apă.
Și-am udat și mazărea.

- Dimineață, am eliberat de buruieni stratul de iriși ș.a. și, tot așa, am stropit seara, ca să se învioreze tot ce, eventual, am călcat azi în picioare, din greșeală. :))))

- Am transplantat afară câteva alveole de busuioc tulsi de la Simona - numai din ăsta am pus anul ăsta de răsaduri.

- Am așezat aracii în triunghiul 2, pentru roșii. Cred că, în final, vor fi 12 fire (nu 9, cum preconizasem inițial.) 
Pe (aproape) întuneric, acum, seara, am apucat să pun 2 fire de roșii. Apoi n-am mai văzut bine și am fost nevoită să abandonez.

O zi caniculară. De-abia de pe la 5 după-amiază s-a putut sta afară.
Prea cald pentru luna mai... ca să parafrazez filmul.
Sper să reușesc mâine-dimineață să mă scol devreme.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu