sâmbătă, 14 mai 2022

Gogoșari în strat no-dig

Aseară m-am supărat nițel pe tanti Rița, că mi-a trimis niște răsaduri cam ciujdite. Frunzele erau groaznic de ofilite, pământul în păhărele era pietroi, iar substratul ceva de groază, un pământ de grădină greu, clisos (când l-am udat)... nu mi-a venit să cred!
Cele de ardei kapia sunt mai urâțele - le-am pus în solar.
Cele de gogoșari și-au revenit bine, le-am pus în fâșia amenajată în dimineața asta, după ploaie, lângă solar (un fir, de cca 1 cm, e lăsat de experiment să văd dacă-și mai revine, cu compost și apă).
Am avut o roabă de gunoi de la grajd de la Andreea, mă aștept să facă minuni pentru toate plantele.

La bază am pus carton (am acoperit peria de-alde cinci-degete, ieșită lângă solar), apoi diverse frunze verzi "recoltate" din curte în timp și aproape uscate, pământ bunuț, iar în fiecare groapă de plantat am pus gunoi de grajd maturat, vechi.
Mulcire cu paie, udat cu apă de ploaie... vedem ce se întâmplă.
Sincer, aștept kilograme și kilograme de gogoșari! :))))




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu