luni, 19 martie 2018

Narcisele mele pitice tête-à-tête, azi




8 comentarii:

  1. Of ! Le-a prins iarna in gheata ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ale mele inflorisera deja. Le-am facut vineri niste poze. Azi nici n-am avut curajul sa ma uit la ele :((((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cine s-ar mai fi aşteptat la asta? Eu, zilele trecute, cât a fost soare, m-am apucat serios de treabă prin grădină. Acum, ploaia asta îngheţată mă ţine pe ghimpi. Am apucat să pun unele seminţe, să plantez (printre altele, un rododendron), să mut flori (primulele şi câteva suculente), am primit diverse plăntuţe de la o vecină (printre care trei fire de spânz, la care ţin foarte mult)... nu mai zic de pomii fructiferi, bieţii de ei. În fine, vedem ce va fi.

      Ștergere
    2. din mosi-stramosi, zapada mieilor. la doua saptamani dupa babe. zilele babelor sunt pana pe 12 martie.

      Ștergere
    3. of, da... îngheţul mieilor, anul ăsta.

      Ștergere