miercuri, 28 martie 2018

Bumbacul, după o săptămână

Deşi se spune că seminţele germinează greu, bumbacul meu se dovedeşte a fi foarte harnic - a răsărit după numai o săptămână. [Povesteam aici despre el.]

Nu am spus care este sursa seminţelor: m-am dus la medicul de familie să iau reţeta maică-mii şi, în sala de aşteptare, s-a nimerit să stau pe scaun chiar lângă un ornament care conţinea şi nişte ghemotoace de bumbac. Nu am rezistat, desigur, şi am comis o infracţiune: am pipăit un ghemotoc, am dat de seminţe şi le-am scos (în total 9, din care am dat 4, iar eu am rămas cu 5).


6 comentarii:

  1. Ce frumos !
    Ce vrei să realizezi din el, la maturitatea lui ?
    O zi frumoasă îți doresc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar de ornament şi de dragul de a-l avea. :)
      Mulţumesc mult!

      Ștergere
  2. Tare-s curioasa cum o s-arate la maturitate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu degeaba se zice, ca din ce iei pe ascuns se prinde mai bine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha, da, aşa zice vecina mea - că toate plantele pe care le-a... furat i s-au prins :)))

      Ștergere