miercuri, 21 martie 2018

Bumbac


Am cinci seminţe de bumbac (Gossypium herbaceum). Acum le-am pus la înmuiat în apă caldă, după ce le-am curăţat bine-bine de puf.

Am găsit următoarele informaţii despre plantare la scară mică:
- se înmoaie în apă caldă înainte de plantare, 24 de ore;
- se plantează la 0,5 - 1 cm adâncime, în sol umed;
- se pune o folie deasupra până germinează seminţele (dar o dată pe zi trebuie dezvelit ghiveciul, pentru aerisire).

Răsar greu (poate să dureze până la 6 săptămâni), pentru că au învelişul tare - se poate subţia învelişul cu glaspapir fin sau cu o pilă fină.
Au nevoie de căldură: 25 de grade Celsius.

2 comentarii:

  1. nu aduce boli noi si complicate prin gradi???intreb si io ,nu dau cu paru'...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mă gândeam să le pun în ghiveci. Cu bolile... nu ştiu. Da? Aşa are reputaţia?

      Ștergere