joi, 14 aprilie 2016

Prima șarjă de lalele de anul ăsta
















6 comentarii:

  1. Un curcubeu in gradina ta. Raman la penultima fotografie, care are in ea soare, umbra si lalele dansand ... Superba !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Penultima fotografie a fost un moment unic, exact cum l-ai descris tu.
      M-am oprit o clipă în loc și m-am bucurat din tot sufletul. :)

      Ștergere
  2. Ce de minunatii in gradina ta!
    Preferatele mele sunt cele albe si cele mov levantica iar ultimele doua poze sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cele albe și cele mov levănțică sunt pentru prima dată la mine în grădină, sunt achiziții din toamna trecută (absolut toți bulbii de lalele pe care i-am luat au făcut plante care au înflorit).
      La ultima poză am uitat să adaug mănușile. Data viitoare... :)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Geanina.
      (Ştii că în weekendul ăsta chiar este la Piteşti festivalul Simfonia lalelelor?)

      Ștergere