sâmbătă, 16 aprilie 2016

La pădurea Dragomirești

Incitată de articolul de pe net despre spondiloza cervicală și comentariile favorabile de pe FB despre puterea frunzei de brusture de a ameliora/vindeca, azi am luat din pădurea de la Dragomirești câteva frunze de brusture - sper că asta sunt și nu altceva.


*
Am mai găsit plăntuțe care seamănă foarte bine cu lăcrămioarele (sau, cel puțin, așa mi s-a părut la fața locului). Acasă, am comparat frunzele și sunt totuși destul de diferite, deși par înrudite.

sus, planta din pădure; jos, frunză de lăcrămioară
rădăcina mi se pare la fel ca a lăcrămioarei

*
Și un puiuț de stejar, care, din păcate, a ajuns acasă cam șifonat:


5 comentarii:

  1. Chiar nu stiam de brusturi. Am mai aflat ceva :)
    Sigur nu-s lacrimioare ce ai in poza a doua.
    Cu stejarul ce faci ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu diseară aplic prima frunză de brusture, Dani. Sper că mâine o să fiu vie. :)
      Și vindecată. :)))

      Am văzut că mai sunt și alte specii de lăcrămioare, am mai căutat pe net. Dar încă nu m-am lămurit. Cineva zicea că ar putea fi lăcrămioare sălbatice.
      Problema rămâne deschisă.

      Cu stejarul... nici eu nu știu prea bine ce vreau să fac.
      Mi-ar plăcea să încerc așa ceva (dar ce sorți de izbândă aș avea?):
      https://thebonsaiofseb.files.wordpress.com/2015/06/09-maggio-2015.jpg
      Sau l-aș pune în grădină.
      Încă nu i-am hotărât soarta.

      Ștergere
  2. Buna!Daca vrei lacramioare(planta nu doar floarea) iti pot da eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gianina, mulţumesc mult de tot!
      Am reuşit să fac rost de câteva fire, aşa că m-am liniştit. :)
      Cu anii, bănuiesc că se vor înmulţi.

      Ștergere