miercuri, 27 martie 2024

Încă o tură de semințe la înmuiat

1. Skirret - ultimele semințe, ultimele speranțe...
Am mai încercat de două ori, nu a germinat nimic.
Nu mă îndur să le arunc fără să le mai dau o șansă.

2. Roșii cherry spontane, de la Eco Ruralis - dacă-s spontane, n-ar trebui să fac răsaduri.
Dar... hai...

3. Ardei iute gogoșărel, de la Eco Ruralis - l-am mai cultivat în alți ani, din altă sursă, e un ardei cărnos, iute cu moderație și foarte frumos.

*

Am transferat în ghivece roșiile uriașe de Bălțătești - 15 fire. Habar n-am de ce am pus așa de multe. Ca să am de unde alege, poate. :)



Și am mai pus semințe de roșii portocalii GetaS, roșii-gogoșar, Sunrise Ozark și Green Tiger.

Cu asta, aproape că am terminat cu roșiile. Aproape. :)
Ar mai fi cele de tip cherry, să văd, zilele viitoare, ce semințe mai am.

*
Faisons le point avant d'aller plus loin: 
1. Zorianka (am doar un fir, restul semințelor nu au germinat)
2. Red Giant
3. Rozov
4. Prekos F1
5. Lacrima fecioarei
6. cherry pot
7. Cherry drops
8. uriașe de Bălțătești
9. Rugby determinate F1
10. Elena Prima determinate F1
11. portocalii GetaS
12. roșii-gogoșar (bune de umplut: cu brânză, carne etc.)
13. Ozark Sunrise
14. Green Tiger

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu