duminică, 20 noiembrie 2022

Muncile de toamnă

Zilele astea am stat mult timp prin grădină, cu foarte multă treabă.

Azi aproape că am încheiat pregătirea grădinii pentru iarnă. Ar mai fi doar de cărat frunze de pe unde o să mai găsesc, ca să mulcesc și mai și ceea ce deja e mulcit. :)
Printre ultimele activități:
- am scos tuberculii de dalii și i-am adăpostit în cămară
- am tuns tufănica uriașă din ghiveci și am transplantat-o în solar
- am răspândit semințe de cipru-de-grădină pe unde aș vrea să iasă anul viitor
- am adunat semințe de zorele
- am mușuroit trandafirii tineri

Înainte de a mă retrage la odihnă, am făcut chipsuri de varză kale și mi-am propus să pun mai multe fire la anul, e o plantă frumoasă și gustoasă.


***
Iar acest pui de vișin mă impresionează prin coloristica sa de toamnă:

Scărița din care am prins un pic în poză duce la vizuina pisicilor :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu