duminică, 10 aprilie 2022

Va ploua?

Am tot așteptat ploaia la moșie. În împrejurimi a plouat torențial. La Slobozia, la București.

Aici, ziua a debutat cu soare. Spre prânz s-a întunecat puternic. Un nor negru se apropia amenințător. Dar până acum (e ora 2 a amiezii), încă nu a plouat. A picurat mai devreme o țâră, păcălitor.

Ieri, zi frumoasă, dar cu un pic-pic de vânt.
Am pus în solar ardeii iuți K și ardeii bulgărești.
După-amiază, am tuns-o pe Frida chilug, e frumoasă foc așa. T a găsit căpușe pe Frida și pe Fănică, așa că am urgentat programul de curățenie - nu ne așteptam, ne-a luat prin surprindere, pentru că primăvara, de regulă, apar târziu, iar noi avem destul timp să facem dezinfectarea și dezinsecția preventiv.
T a stropit în cuști și în curtea lor, iar dimineață le-am pus stronghold (inclusiv lui Florică - el nu are nicio căpușă, cotețul lui e curat, la fel și curticica).

*
Azi am transferat ardeii jalapeno în pahare individuale. La fel și pe cei 5 kapia (atâta am anul ăsta - nici gogoșarii, nici ardeiul gras nu au vrut să iasă, așa că se va impune curând un drum la tanti Rița).

L.e. - Plouă și aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu