vineri, 5 martie 2021

O zi caldă

A fost o zi frumoasă, cu temperatură plăcut. Din păcate, nu am avut timp să stau pe-afară cât aș fi vrut.

Pe seară, a venit Tudor și mi-a adus comanda de la Mizil, am depozitat plantele în solar:
- câțiva ienuperi târâtori (Juniperus horiz. Blue Chip)
- câțiva lilieci de vară (culorile care mai erau disponibile: Buddleja dav. Empire Blue, Buddleja dav. Harlequin, Buddleja dav. Pink Delight)
- o magnolie Soulangeana (pe asta nu am încercat până acum s-o prind și poate, fiind atât de comună, o să meargă și la mine)
- un molid (Picea pungens glauca) - am tăiat bradul care s-a uscat și trebuia ceva în loc
- câte 2 bucăți de coada șoricelului roșie, echinaceea albă și păducel (Crataegus monogyna)

Mâine avem în plan să tocăm maldărele de crengi rezultate din tunderea pomilor fructiferi, dar să vedem dacă ne permite vremea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu