miercuri, 17 martie 2021

Despre răsaduri


Deși ploaie, am pus-o pe Wanda la treabă.
Cizmele de cauciuc, umbrela și... la Doina, pentru pahare de unică folosință.
Am stat în solar și am transplantat adreii. Inițial, am plănuit să-i las acolo, acoperiți cu folie antiîngheț.
Când m-a luat tremuratul de frig, m-am gândit că nici lor nu le-ar plăcea, așa că i-am plimbat înapoi în casă.


Roșiile sunt mititele. Au ieșit toate cele de lacrima-fecioarei.
Plus altele: ananas, azoychka, bumblebee roșii și negre, san marzano nano, zlatava, bellino, H34gelb, lithium sunset, jersey devil, mrs maxwell's.

Și... surpriză! Au ieșit plăntuțele de physalis! Mă așteptam să apară mai greu de-atât.

În așteptare sunt: țelina, salvia, ardeii mici (hamik și rosso), vinete.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu