duminică, 3 mai 2020

Roșii, kapia și praz în grădină

După-amiază am reușit să pun afară 18 fire de San Marzano (le-am călit anterior) plus două cuiburi (a câte două fire) de Kozula 132 zielone.
Ploaia m-a gonit în casă (nu plouă serios și persistent; sunt mici ploi de câte o jumătate de oră, cât să nu te lase să-ți faci treaba prin grădină, și care nu reușesc să ude pământul în profunzime).
Pe fugă, sub stropii reci, am reușit să pun și 6 fire de kapia.
Am pus stropitorile la streșini să adun apă de ploaie pentru plantele din minisolar, și-am fugit în casă.

Dimineață am mai pus 40 de fire de praz (am mai pus acum vreo 2 săptămâni 40 de fire) și, răzleț prin grădină, diverși ardei iuți (stau foarte prost la capitolul ăsta).
Mini-ardeii Sweet roșii, galbeni și portocalii (9 fire) de-afară sunt ok, deși mici.

***
Vecina mi-a dat rizomi de stânjenei mov intens și fraise.
În minisolar, castraveții au făcut frunze adevărate. Am pus cam multe semințe la cuib, așa că am început să scot din ei și afară (unde, alături, am pus porumb pentru floricele, rubiniu și galben).



2 comentarii:

  1. Ce hărnicuță ești...noi încă nu am scos nimic afară din solar ...sânt răsădite,călite ...dar până pe sfârșitul săptămânii nu cred că vor vedea cerul...e rece pe afară ..e la 20-23 grade și o secetă teribilă acum e rece și plooo....și sânt cohorte de melci,,care mare ,care mici...noroc că a cosit Mircea iarba iarbă și pot să ii capturez la rand pe toți care îi zăresc ... mi-e groază ce pot ronțăi ticăloșii prin gradina...și așa au invadat rabarberul,hreanul,nalbele...
    Cum treceti prin pandemie? Ce face mamaia??cum a trecut Paștile?
    Pupici, Sanda...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sanda, a plouat mult, în sfârșit! De vreo două zile a tot plouat și plantele au înviat.
      Melci avem și noi, și cred că vor apărea și mai mulți după ploile astea, că-s mari iubitori de umezeală.

      Stăm acasă de când cu pandemia. Mamaia e bine și respectă toate regulile pe care le vede la TV. Ba chiar stă în camera ei cu botnița la gură, chiar și când e singură. :)
      De Paște am stat liniștiți. Eu am făcut cozonac și nu l-am ratat, a ieșit bun. :)
      Te pup și eu, sănătate!

      Ștergere