miercuri, 27 noiembrie 2019

Treburi de noiembrie atipic

Am mai săpat în grădină.
În sfârșit, am reușit să pun semințele de usturoi de Râmnicelu (de câte ori mi-am amintit de ele ori era noapte, ori ploua, ori...).

Sunt uimită cum, la vremea asta rece, multe plante se simt ca peștele în apă.
Gălbenelele, feniculul, varza kale, guliile, limba-mielului, mangoldul, căpșunii remontanți, până și tufa de roșii porcești încă dă roade.
Multele fire de iederă evergreen (de la Ionica - mi-a aruncat un braț în curte, când și-a tuns gardul viu) par să se fi prins și ele. Au ajutat și zilele de ploaie, mi-au făcut misiunea mai ușoară, că nu a fost nevoie să le mai ud eu.



Și-am încheiat ziua cu chec-Ursuleț în trei culori, de la Nico - gustos și decorativ.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu