duminică, 3 noiembrie 2019

Calocephalus brownii

Am luat-o de la Kaufland (6,99 lei) pe post de plantă de exterior, pentru că eticheta așa te asigură.
Deocamdată am pus-o în baie unde nu aveam nicio plantă.

Am aflat că merge și ca plantă nemuritoare, în caz că nu o să supraviețuiască. Se comportă cam ca florile de pai (imortele).
Sper totuși să-i meargă bine - are lumină și trebuie udată puțin, doar când se usucă pământul.

Nu am rezistat, pentru că mai nou mă încântă plantele argintii (am luat și semințe de cineraria, pentru primăvară, pentru că plantă încă nu am găsit niciodată... poate, în primăvară, dau de răsad pe undeva; dar, pentru singuranță că ceva-ceva o să am, cu toate că la răsaduri încă nu am succese maxime, m-am bucurat de acest pliculeț de semințe).

M-am luat după etichetă și, când am ajuns acasă, am pus-o în grădină.
Apoi am aflat de pe net (din mai multe surse) că nu rezistă sub -5 grade.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu