duminică, 10 iunie 2018

Limba-mielului

În sfârşit, am! :)

...şi a înflorit frumos şi sănătos.

2 comentarii:

  1. Stii, si eu mi le-am dorit tare acum niste ani, mi-am cumparat seminte, le-am pus, mi-au iesit, m-am bucurat, ies singure an de an unde vor ele, dar eu nu-mi mai amintesc de ce le-am vrut asa de tare, ca n-am facut nimic cu ele, niciodata. Doar m-am bucurat de culoarea florilor lor. Tu de ce ti le doresti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frunzele fragede pot fi puse la salată.
      Iar planta stă foarte bine pe lângă roşii, le apără de unii dăunători.

      Tot aşa mi-am dorit mult facelia, anul ăsta am prima dată.
      Facelia e plantă meliferă, iar eu nu am albine. :)
      Dar uneori pur şi simplu îmi place ceva şi vreau să am şi eu.
      Am un singur rând, deci nici măcar pe post de îngrăşământ verde nu o pot folosi. Poate în anii viitori, când o să am mai multă (căci o să strâng seminţe).

      Ștergere