joi, 12 noiembrie 2020

Smochinii

Doi sunt foarte mari și deosebit de productivi. Nu mai trebuie protejați pe timpul iernii.

Mijlociul a produs așa și-așa, smochine mai mici. Mezinii sunt 3 - puii de Black Bursa, obținuți de mine din semințe de smochine de la Kaufland, și un pui adus de T.

Pentru mijlociu și mezini mă tem în iarna asta.

*

Iar vecina mi-a adus doi pui de smochin cu fructe negre, dar soi neaoș (spre deosebire de Black Bursa, turcesc, care s-ar putea să nu facă fructe deloc la noi).

*

Din smochinii mari am cules azi fructe, am făcut o prăjitură și au mai și rămas câteva smochine.

Am descoperit că dacă presar zahăr brun pe deasupra,
înainte de a băga tava în cuptor, rezultă o crustă gustoasă,
ca de zahăr ars.
Câteva smochine pentru mam'mare :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu