luni, 17 iunie 2019

Cruciferele, din nou în pericol

Azi, T. a observat guliile și verzele kale că-s invadate de dăunători.
Am făcut soluție de apă cu detergent de vase și am spălat fiecare frunză, am adunat câte ploșnițe (sau ce or fi? dar urâte-s... brrr...) am putut, apoi am dat (cam) abundent cu cenușă.
Acum pe seară, situația pare sub control. Dar cu asemenea dăunători fioroși nu știi niciodată.
Anul trecut au atacat fulgerător și au distrus cruciferele în proporție de sută la sută. De-am zis că nu mai pun niciodată crucifere.
Și uite-mă iar cum am pus rucola, gulii albe și roșii, varză kale.
Rucola a scăpat până acum, am reușit s-o savurez în salate anul ăsta. De-abia acum, când face semințe, e atacată de urâtaniile astea. Așa că am fost nevoită să renunț să mai las plantele pentru semințe.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu