sâmbătă, 4 mai 2019

Răsaduri în grădină

Pe lângă prea puținele mele răsaduri de ardei și vinete, am mai cumpărat de la tanti Rița.
Tot ce am pus alaltăieri e în picioare: 15 ardei kapia, 20 gogoșari, 15 ardei gras, 12 vinete.
Răsaduri de roșii nu am cumpărat, mă bazez pe cele făcute de mine. Deja am scos în grădină green sausage, rapunzel Monique, principe borghese, ananas zebra, cherry negre.
Ieri am primit 5 fire de țelină și 5 de cimbru. Cimbrul e ok, țelina e cam feștelită.

Azi am mai pus physalis (5 fire mai puternice, restul trebuie să mai crească).
Cuiburile de dovlecei și de dovleci puse alaltăieri au cam fost răvășite de pisici, azi le-am refăcut.


Tot azi am pus direct în grădină semințele de crăițe și de ochiul-boului.




Crizantemele comestibile împrăștiate de T au fost recuperate și și-au revenit spectaculos:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu