marți, 20 noiembrie 2018

Noi achiziții

(de la Nico)

5 comentarii:

  1. Ce fel de lampioane?? Adeca fisalis??? Că sânt în ceata rău ...dacă pui pfisalis nu mai scapi .
    Se întinde că râia...sanda

    RăspundețiȘtergere
  2. Physalis akekengi, da, care face lampioane și nu e comestibil. N-are nimic dacă se întinde, scap eu de el pe urmă, dacă e cazul... :)

    Celălalt physalis (physalis peruviana, cireșe-de-pământ) e comestibil. Am făcut găluști umplute cu ele și sunt bune-bune.

    RăspundețiȘtergere
  3. Habar nu am avut că poți face plăcintă cu fisalis...așa mai intru și io in rândul lumii😘...am și io prin gradinuta niscai fisalis dar nu știu de care...și nici nu am timp de el... Pup ...mersi de informare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte bune, poate încerci. Se fac exact ca găluștile cu prune, aceeași rețetă, doar că se umplu cu physalis. Am pus o poză aici:
      https://celepatruanotimpuri.blogspot.com/2018/10/physalis.html

      Ștergere