miercuri, 24 octombrie 2018

Treburi de final de octombrie

Ieri am băgat ultimele plante în casă (smochinul, aloe, begoniile, zephyranthes etc.), știind că de azi se strică vremea, totuși neștiind exact la ce să mă aștept.
Am strâns ardeiul gras negru, roșiile sălbatice (dar am lăsat plantele, sunt pline de flori), măciuliile de floarea-soarelui ornamentală (ca să le iau semințele), inflorescențele uscate de busuioc (tot pentru semințe).
Am pus la borcane gogoșarii și salata de gogonele (după ce am lăsat legumele 24 de ore la macerat). Și un borcan de ardei iute mix.

Într-adevăr, azi e frig și bate vântul. Nu e de stat afară.
E cenușiu-mohorât, trist.

La căldură, ghețișoara (așa îi spunem noi, habar n-am de ce, când de fapt se cheamă aptenie) a înflorit abundent.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu