luni, 24 septembrie 2018

Anemone japoneze

Ieri am avut surpriza să găsesc la Hornbach o anemonă pe care am descoperit-o recent şi care îmi place foarte mult: Anemone Hupehensis.
Mă încântă şi faptul că este perenă. Şi îmi place mult şi culoarea.

A fost foarte greu să aleg un ghiveci cu o plantă sănătoasă. Din păcate, toate celelalte arătau foarte rău. Nu înţeleg de ce sunt lăsate atâtea plante să se ofilească (mă gândesc că la primul semn de ofilire ar trebui redus semnificativ preţul, pentru ca toate plantele să fie cumpărate şi să nu se ajungă în situaţia în care o plantă arată atât de rău încât sigur nu o va lua nimeni şi se va ofili pe raft. Erau multe plante cu reducere 50 la sută, dar deja uscate, nu exista vreo speranţă că mai puteau fi salvate. M-a întristat să le văd aşa...)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu