luni, 30 octombrie 2017

Final de octombrie

Am săpat încă o brazdă (în care am încorporat şi resturile de ardei, roşii şi ce vegetale au mai fost pe-acolo prin zonă) şi am făcut şi un şănţuleţ în care am pus seminţe de varză, de experiment.
Am acoperit pătrunjelul - brazda din spate am înconjurat-o cu ţigle ca pe un strat înălţat, iar folia de plastic s-a aşezat foarte bine, să nu teşească pătrunjelul. Brazda din faţă rămăsese pentru mâine, dar pe seară m-am răzgândit şi am acoperit-o doar cu folie.
Ultimele roşii, ultimii ardei, ultima smochină, ultimele (singurele trei) imortele, ultimul busuioc...
Şi - surpriză! - un ultim firicel de nemţişor înflorit, rătăcit printre frunzele galbene şi ruginii...



3 comentarii:

  1. Resturile le-ai tocat la tocator sau pur si simplu le-ai ingropat cu sapa? Am pus si eu un start cu mazare si intr-o margine seminte de varza :) Le-am acoperit cu un start gros de frunze uscate de vie si un carton, pana se aseaza ele, sa nu le ia vantul, apoi il dau jos. In concluzie, varza ai vrut, varza o sa avem :))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am tocător, le-am îngropat întregi, destul de adânc. Deasupra lor am înălţat un pic stratul.
      Paie am pus şi eu azi pe şanţul de seminţe de varză.
      Bună ideea cu cartonul, mersi.

      Vasi, chiar vreau varză (şi tot familionul ei: conopidă, broccoli, Bruxelles şi tot ce-mi sare-n cale). Anul viitor sunt chitită pe astea.
      Acum m-a pus ninţel pe gânduri Ana Maria şi cred că mă apucă şi nebunia cu ţelina de căpăţână. Deocamdată ideea e în stadiul de larvă. Când ideea o fi un fluture frumos, înseamnă că-i coaptă şi că nu mai am cum să scap. :)

      Ștergere
  2. Ce variatie ai tu in gradina ! Varza n-am pus niciodata, dar broccoli am avut si tare dulce e cel din gradina. Il mancam cu tot cu frunze :)

    RăspundețiȘtergere