joi, 20 aprilie 2017

Frig de aprilie

Azi-noapte şi azi a nins la Cluj, la Iaşi... La noi în Bărăgan e frig, am aprins focul la sobe. A plouat mai toată ziua, cu intermitenţe. Zi de stat în casă, la nesfârşite cafele, supe fierbinţi sau lapte cald, după caz.

Am dat o raită prin grădină dimineaţă, din nou pe la prânz şi iar pe seară - plantele încă arată binişor (în răsadniţe, 2-3 fire de castraveţi mi se par totuşi un pic pişcate de frig).

Cel mai bine arată salata, îi priesc ploaia şi temperatura scăzută. (I-am făcut o poză, în trecere rapidă, cu telefonul.) Arată bine şi prazul, măcrişul, ştevia, roiniţa, menta, ceapa, usturoiul - aşa cum era de aşteptat.

4 comentarii:

  1. Mai tine mult ? La noi se incalzeste de sambata incolo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din păcate, la noi, nu.
      La noapte se anunţă îngheţ, dimineaţă brumă.
      Of, îmi pare tare rău pentru plante!

      Ștergere
  2. şi la noi ploaia a înviorat toată suflarea grădinilor ! dar este tare frig !!!
    cu drag, îţi doresc un weekend cât mai plăcut !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ne rămâne decât să sperăm şi să aşteptăm soarele.
      Mulţumesc mult, weekend plăcut şi ţie!

      Ștergere