miercuri, 9 noiembrie 2016

Tufănele

Tufănelele pe care le-am achiziționat în toamna trecută și pe care le-am plantat în grădină nu au mai ieșit anul ăsta. Au răsărit doar veteranele mele movalii, azi înfrumusețate de picuri de ploaie.




***

Ani mi-a adus un buchet uriaș de tufănele de la ea din curte și m-a îndemnat să pun câțiva butășei în grădină, în speranța că vor face rădăcini. Dacă nu, la primăvară sunt abonată la tufănelele ei. Deocamdată, am plantat câteva tije și le-am acoperit cu frunze. Nu sunt foarte încrezătoare, dar nu strică să încerc.
La fel, din uriașele crizanteme albe, cinci la număr, am tăiat din tije și le-am plantat.







6 comentarii:

  1. sau dumitrite in unele locuri! niste supravietuitoare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe veteranele ! Sper sa se prinda butasii, n-am pus niciodata decat cu radacina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine nici cu rădăcină nu s-au prins, cele cumpărate.
      Să vedem ce va fi...
      Mersi, Dani!

      Ștergere
  3. sunt frumoase tufănelele tale - la mine doar încearcă să înflorească !
    cu drag, îţi doresc o duminică plăcută !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate nu o sa se instaleze vremea foarte rea si apuca sa infloreasca si ale tale.
      Multumesc, duminica placuta si tie.

      Ștergere