duminică, 8 mai 2016

Maci roșii, cu două rânduri de petale

De câteva zile sunt în continuă admirație față de maci.
În grădină, am și eu roz, franjurați. Încă nu au îmbobocit, sunt mici, probabil că nu le-au priit temperaturile din primăvara asta.

În schimb, macii pe care i-am cumpărat de la o femeie din piață rezistă uimitor de bine în vază. Sunt foarte frumoși, au două rânduri de petale, iar bobocii sunt veseli și dau semne că se vor deschide - ceea ce e uimitor, pentru că de regulă, de câte ori am pus maci în vază, nu au rezistat, s-au pleoștit și le-au căzut rapid petalele.

Am povestit peste tot despre ei. :)
Ba chiar aș vrea semințe din soiul ăsta - dacă cineva are, ofer la schimb semințe din soiul pe care îl am eu.









8 comentarii:

  1. Foarte, foarte frumosi, asa cum sunt pudrati cu polen. Si imi place cum te-ai jucat cu aparatul foto :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Dani. I-am pozat în toate felurile, mai ceva ca pe o topmodelă. :) Cu toate astea, în realitate sunt și mai frumoși. :)

      Ștergere
  2. Așa-i știam și eu: efemeri. Frumoase fotografii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Marta, mersi. Încă rezistă, de trei zile. Ceea ce mi se pare mare lucru. Azi ies din casă și ajung la Romană, poate dau de femeia de la care i-am luat și o întreb dacă știe ceva despre minunile astea. :)

      Ștergere
  3. sunt superbi, eu sunt in cautarea unui camp!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaa... pe câmp, printre alte plante, dau chiar bine. Ce peisaje minunate, presărate cu fel şi fel de flori de câmp şi cu accente roşii de maci!

      Ștergere
  4. Ce frumosi sunt, par din hartie!

    RăspundețiȘtergere