luni, 15 februarie 2016

Țelină (apio)

Cum nu am găsit semințe de țelină (apio), încerc să o obțin altfel.
Am găsit pe net că se poate pune cotorul în apă, până când în centrul lui dă un lăstăraș. Apoi, cotorul se pune în pământ.
La final, obținem o plantă nou-nouță. :)

A găsit informații aici: http://alifesosimple.com/growing-celery/

Experimentul meu

*
Crește uimitor. Acum înțeleg expresia "crește ca din apă". :)
Curând va trebui s-o transplantez în pământ - probabil, în prima fază, în ghiveci; apoi, în grădină.
Așa arată pe 23 februarie:


2 comentarii:

  1. Nu am mai fost pe internet de mult și abia acum citesc ultimele tale postări. Ideea asta o știam de la nașa mea care, în timpul iernii, avea pe masă în bucătărie frunze de țelină proaspete în acest fel. Eu nu prea am fost mulțumită de ceea ce mi-a ieșit, dar...mai vedem. Bun lucru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie văd că mi-a ieşit, ba chiar am fost uimită ce rapid a crescut.
      Acum fac alt experiment: îl pun în grădină, să vedem ce se alege de el.

      Ștergere