miercuri, 18 decembrie 2013

Frumusețea iernii

Dacă nu e zăpadă, măcar o brumă de... brumă tot este! Cu efecte spectaculoase!
Iar în casă, la căldură, în timp ce bruma, gerătania sau vreun vânt tăios își fac de cap, tu poți croi planuri de grădinărit. Mai poți inventaria semințele, să vezi ce ai, ce nu ai și ți-ai dori, ce ai de prisos și mai poți da și altora. Te mai documentezi un pic cu privire la rotația culturilor sau cauți rețete și apoi gătești cu produsele din recolta strânsă în toamnă.
Răbdare... răbdare... primăvara are să vină ea... iar până atunci, oprește-te din când în când în loc, privește cu atenție și recunoaște: e frumos!

Azi, despre brumă, cum spuneam...




2 comentarii:

  1. Draga Carmen,

    intr-adevar avem o iarna blanda , aici in sud, care e mai mult o toamna foarte tarziee. Nu mai departe decat peste munti, sunt nameti mari. Poate coboara si la ses, dar prea tarziu pentru sarbatori,
    Iti astept cu drag si multa curiozitate povestile,retetele,pozele,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu încă sper la zăpezi de Crăciun. Nu de alta, dar am planuri mari. :)
      Însă deocamdată ne descurcăm cu ce avem. :) Duminică, în curte, am fost impresionată de efectul brumei şi am făcut câteva fotografii, s-o imortalizez, chipurile. Am stat afară toată ziua... La un moment dat, s-a arătat soarele şi, deşi nu s-a făcut cine ştie ce cald, a fost tare plăcut: un frig curat care parcă a limpezit zarea şi un soare care lumina fain. Sâmbătă şi duminică au fost două zile tare frumoase pentru mine.
      Mi-am propus să privesc şi mai atent în jurul meu - chiar şi lucrurile familiare pot fi văzute altfel. :)

      Ștergere